Skön dag

Imorgon börjar vi typ klockan 12. Så skönt!!!!! Bara slappa hela förmiddagen och sen slutar vi kl 2 så jag kan slappa då också. Men så kommer det förstås inte bli. Pappa fyller år imorgon så ja måste gå upp och sjunga kl 6. Så nu kan Emil inte sova hos mig. Men han ska sova hos Isak men ja drar dit snart. På eftermiddagen kan ja inte heller slappa för vi ska ha läst ut ondskan och typ skrivit 5 reflektioner tills på måndag, det e ju typ 300 sidor o ja har läst 85.

Om 10 minuter är det Champions League final. Chelsea-Manchester United. Cech, Terry, Ballack, Lampard, Cole, Malouda och Drogba mot Ferdinand, Brown, Ronaldo, Rooney, Scholes och Park. Fan va bra match asså!!! Ja tror Manchester vinner med 2-1, Först gör Ronaldo 1-0 sen Drogba 1-1 och så avgör Rooney.


  

Kommentarer
Postat av: Maria.

hmm..det är väl ändå inte så vanligt att en kompis sover mitt i veckan...? Hoppas ni får kul ikväll, själv ska jag se på Grey's anatomy efter jobbet!

2008-05-21 @ 21:52:59
URL: http://tja.blogg.se
Postat av: Emil

chelsea skulle ju ha vunnit :( om bara Terry kunde slå avgörande straffen utan att halka, klantigt asså.. förövrigt var matchen riktigt bra och det var inte orättvist att manchester vann.

2008-05-22 @ 20:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0