By The Grace Of God

Det är bara sex dagar kvar till skolavslutningen. Gud va skönt!! Då dka man få betyg och allt, ja vet redan att ja har G i tyska, kemi, biologi o teknik. Och så har ja VG i fysik, ja fattar inte varför för vi hade bara ett fysik prov och det hade ja G- på. Men Tommy tycker ju om mig så det e ju bara bra.

På avslutningen så ska vårt band(ja spelar bas) bara spela en låt. Vi fick inte spela fler fö musikläraren Ola. Så vi ska bara spela By the grace of god med The Hellacopters. Den e ju jävligt bra men man vill ju spela mer.


Kommentarer
Postat av: basspelar-älskare

heej, jag älskar snubbar som spelar i band, haru tjej!!??? grrrrrrrr

2008-05-31 @ 17:44:26
Postat av: Maria.

Jag tycker också att det ska bli kul att få betyg, faktiskt, trots att jag inte vet vad ska jag får i något ämne (förutom tyska). Det känns som om det här året avslutas med betygen, sen kan man slappna av på lovet...

2008-05-31 @ 22:32:22
URL: http://tja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0