Utmanad

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
♥ Sova(det fick jag inte för min pappa väckte mig tjugo över 9 eftersom då va han uppe och då fick ingen annan sova).
♥ Åka och handla lite olika kläder(typ skjorta och byxor till konfermationen)
♥ Ladda batteriet till moppen för den gick inte att starta med el-starten så ja fick kicka den i typ 10 minuter( nu har ja träningsvärk i högerbenet).
♥ ehh... typ käka godis.
♥ ------ (jag har verkligen för mycket fritid).
 

Vad gjorde du för 10 år sedan?
♥ Jag var 5 så minna minnen från den tiden är lite svaga, men jag gick säkert hos min dagmamma Eva.


Ställen du bott på?

♥ Jag bodde i Skarpnäck i typ 3 veckor när jag var nyfödd sen flyttade vi till en villa i Älta där vi bor kvar.


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

♥ Köpa ett skit stort hus.
♥ Köpa ett fotbollslag och köpa massa spelare så dom blir bäst.
♥ Skaffa några coola bilar.
♥ Köpa massa kläder.
♥ Ha en massa betjänter o chauförrer o sånt.

Kommentarer
Postat av: Maria.

Jag skulle också köpa bil...typ en knallröd, blank...



http://webbusinesssecrets.com/getgoogl/images/fancy-cars.jpg

2008-06-29 @ 09:09:30
URL: http://tja.blogg.se/
Postat av: Anonym

larsen börja skriva in sin blogg igen!! (:

2009-04-21 @ 15:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0